224

Jag drömmer konstigt nu. Mamma säger att det är för att jag tänker för mycket..?
Eller att det händer mycket omkring mig. De kan jag inte påstå.
Men jag börjar se klarhet i saker och ting. Det är skönt.
Lite rensning är också skönt. Ska hem och sortera kläder.
Just det. Om DU har några gamla slitna kläder hemma som
ingen vill ha, så är jag är den som vill ha dem!! Projektarbetet är i gång.
Och jag vill att Sara ska ha fääst snart igen. Fick en nostalgitripp
när mamma kom hem med en stjärnfrukt och tranbärsdricka.

Nähej, nu ska jag njuta av att den sista lektionen som denna årskurs hade att erbjuda. 
Fina betyg fick jag också! Hoppas jag. 

Morgan har ingen talan, hans pengar han tjänar ihop i sommar, ska gå till mig. 
Eller ska gå till skuur och kläder. HA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0