120

Har precis hoppat ur duschen. Skönt med en svalkande dusch efter träning.
Nu har jag bara några få saker framför mig innan sängen kallar.

-  Föna håret
-  Ta fram kläder
-  Packa
-  Äta soppa och ostfrallor samtidigt som Vampire Diaries rullar
-  Läsa ur den sämsta boken jag läst. Men måste man så måste man.

Tänkte se på Shutter Island imrn, med fan ta SF och att man inte kan reservera biljetter.
Får bli nästa fredag. Utan Morgan dock. Jag får släpa med mig någon annan.
Anna T?

Fredag imrn, och då blir det fredagsmys med Morgan och ballerina kladdkaka.
Puss på´t!


Kommentarer
Postat av: Anna T

JAG ÄR PÅÅÅÅ!

2010-03-05 @ 17:52:36
URL: http://annalinneamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0