150

Några har uppfattat mina senaste inlägg som deprimerande. Det var inte meningen.
(För jag är ju lika stor som kissie och alla läser mig blogg och har såå många åsikter om den.)
Jag mår prima, om man bortser från skolan som verkar vilja förstöra ens privata
liv med läxor. Men vi från Nyströmska är ju vana vid tillfället. Jag får mer läxor för att jag ska ta EN dag ledigt. Skojaru eller? Nej.
Jag har jättefina vänner, både i och utanför skolan, en underbar pojkvän, en 
familj som jag inte skulle vilja byta mot något och jag är frisk. Vad mer kan jag
begära?

Texterna tyckte jag passa in just nu av olika anledningar helt enkelt. Fina låtar med fina texter. Men jag tackar för att folk bryr sig och frågar. Pusspuss på er!

Okej, värt att skriva? Nej. Men poop i erat ansikte då.
Nej, nu ska jag och mina händer, som luktar gamla diskhandskar, ta oss an engelskan. Har prov på fredag. Jag skuttar redan av glädje. Nu var jag rolig. Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0