143

Lördag och baby var tvungen att åka tidigt. Poop på honom.
Lindö igår, var helt ok. Men inget slår SP.
Fick en bekräftan på min kropp också. Säger bara "Blir att träna som fan nu."
Så jag har precis bokat ett Step up-pass imrn. Sen blir det Yoga på onsdagar.

To sum up:
Tisdagar - Styrka och friskis
Onsdagar - Yoga
Torsdagar - Friskis (och gymmet om jag orkar)
Söndagar - Pass på gymmet
Jag ska ha mer rutor än pojken till sommaren.

Förövrigt är jag väldigt uttråkad just nu, på allt. Det händer ju fan inget.
Ge mig nästa helg. Då blir det rosa och svart.
Ge mig sommar för fan!
Jag saknar Jonna till tusen.

Nu kom min mat, stekt ris deluxe. Gott!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag saknar dig med, när ses vi?

haha fan vad hardcore det skulle vara egentligen :D

då är det verkligen best friend forever haha :D

2010-03-20 @ 17:19:35
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0