155

Kollade precis igenom min bdb, som jag fakiskt har kvar.
För exakt ett år sen, var jag en helt annan människa.
Och mitt liv var helt annat. Allt var annat.
Kom ihåg hur dåligt jag mådde.
Jag mår illa är jag tänker på det. Hur mycket vätska som lämnade mina ögon.
Hur många nätter jag skrek ner i kudden att allt bara var skit.
Hur mycket allt såra, hur mycket jag såra.

Därför är jag så glad att nu, ett år senare, är jag en så mycket starkare
person, som kan tänka tillbaka och sakna, men inte ångra något.
Allt händer för en anledning, efter regn kommer solsken.


Kommentarer
Postat av: my

du är en fin människa jen, det har du alltid varit. du är stark och självständig och har ett bra självförtroende. puss

2010-03-26 @ 05:38:33
URL: http://mywe.blogg.se/
Postat av: Alice

Du är stark jennie. Det är en bra egenskap :) Du är bra !

2010-03-26 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0