201

Jag har ångest. Känns som jag missar allt i skolan och omvärlden. Jag är så trött på att sitta och snora på rummet, så idag är jag i köket. Jag borde kanske plugga för att fördriva tiden?  Njaae, orkar inte, och då kommer ångesten. Som en jäkla ond cirkel. Men en sak har varit postitiv med denna förkylning. Har typ gått ner 2 kilo för jag har typ inte ätit något (och allt jäkla snor). Jag menar, hur roligt är det att äta när man inte känner någon smak?

Och jag vill ha en jeansjacka, min skinjacka börjar tråka ut mig. Katten är en pain in the ass. Springer runt och dampar. Mamma blir förbannad och skriker "GÅ OCH BAJSA!". Mycket roande måste jag säga.

Min pojkvän befriar mig från detta fängelse lite senare, åker in till stan en sväng. Har en mamma och en Jonna som fyller år snart. Måste hitta lite förslag. Tyvärr tillåter inte min plånbok något just nu. Har 20 kr i min plånbok.
Kvällen erbjuder också körskola.

Ja, sorry för the wall of text.
Nu ska jag svika mig själv genom att äta upp de där två kilona med hjälp av mammas bullar. Har ju fått smaken tilbaka och det ska firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0