Älskade läxhög,


Åh, vad härligt att spendera HELA helgen med dig. Jag ÄLSKAR skolan.
Jag insåg igär att enda sen jag började på Nytströmska har min motiviasion
till att plugga försämrats rejält. Jag lägger ingen direkt energi på skiten längre.
Och det blir ju inte bättre av att vissa lärare inte har något förtroende för en.
Jag har fått ETT betyg genom hela 1:an och 2:an av en lärare, spelar
ingen roll hur mycket tid jag lägger ner på arbetet. Jag får ändå samma betyg.
Jag tackar Di Leva att jag fick chansen att välja MaC ist för HiC med henne.

Detta väntar på mig:
- Spanska till idag (?)
- Historiarapport till måndag
- Samhällsredovisning nästa måndag
- Engelska nationellt muntligt fredag 21/5
- Sv-redovning 25/5
- Geografi, skriftlig inlämning samma vecka
- Eng-redovisning 31/5

Sen är det en vecka till sommarlov. Jag lovar att vi får 3 saker till innan dess.

Kommentarer
Postat av: hanna

kan det vara en viss Moni.. du pratar om eller?!;P

2010-05-08 @ 23:14:08
URL: http://hannakindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0