Baaaajs.

Yes jag är tatuerad och yes det gör ont. Nu vet ni det!
Och jag mitt klantarsle skulle föra över alla min 14 000 bilder
och alla videoklipp från 2007 och framåt till min nya hårddisk igår. 
En mapp hakar upp sig och det gör att jag tar bort den mappen som är
bredvid den, som innehåller alla mina videoklipp. Och den togs bort permanent...
CP! + att hårddisken haka upp sig så jag måste lämna in den...
(då ska jag ta tillfället i akt och försöka få dem att gräva fram mina
älskade videoklipp)

Yes körskola ikväll också!
Sen blir det hem till Steget och mysa med Morgan ♥
Lite uppdaterad nu va?

Jag känner fortfarande hur irriterad jag är på en viss person.
Och ju mer jag tänker på det så skrattar jag. Du ÄR patetisk!
Ha!


Kommentarer
Postat av: Jonna

puss, har du tagit reda på vem det var?

2010-05-06 @ 19:44:15
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0