333


Oversize tröja - Gina
Trosor - Pieces
Tights med detaljer - Cubus
Ring - Glitter

Jag har aldrig fått blombud förut. Men igår fick jag både blommor, choklad och en nalle hem till dörren. Det härjar en romantiker häromkring!

Hursomhelst, jag och mamma brummade in till HC för att döda lite tid.
Som ni ser fick min garderob lite mer mat. Och jag som hade tänkt att
hitta något till ikväll! Men jag får väl helt enkelt be min garderob att kräkas
ut något fint.

Nu har jag satt igång partylistan på spotify och ska inviga kvällen med middag med mamman.
Fierce and love!


Kommentarer
Postat av: Anna T

sv: MUMMS! Men ikväll blir det andra bullar.. ;D

2010-09-25 @ 17:50:09
URL: http://annalinneamaria.devote.se
Postat av: alice

Haha "be min garderob att kräkas ut något fint" haha så rolig du är x)

2010-09-26 @ 13:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0