502

Det verkar lite som om 2011 har bringat otur till mitt
liv. Många dåliga saker har hänt. Bl.a:

- Borttappade nycklar
- Gör bort mig konstant inför lärare
- Bilolycka
- För första gången på flera år halka och slå sig gul och blå
- Datorn blir sjuk
- Och nu som grädde på moset har jag fått tarminfektionsgrejs. Vad vi tror.
Går till läkaren om det inte går över tills på tisdag.

Men nu ska vi inte glömma de bra sakerna. För även om det har varit lite ovanliga
dalar så jag aldrig varit så högt uppe på topparna.

- Nytatuerad = nytt, bara nytt och fräscht!
- Körkort
- Gör bra ifrån mig i skolan
- Uppskattar mina vänner mer än någonsin.
- Fått sommarjobb (med Anna dessutom!)
- Fått bättre självkänsla och självförtroende än någonsin
- Släppt de gamla och tar in det nya (och mycket bättre) istället
- Uppskattar vardagens småglimtar och göttar mig i det
- Träningen har kommit igång ordentligt
- Tillbringar kärlekstid med en man som är perfekt på alla vis, Oskar Lord.

Så som de mattegeni jag är, så räknar jag ut att det blir 10-6 till det positiva vs. negativa. Ah härligt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

bilolycka??? :O



Måste bara klämma in att du får skriva om oskar det gör inte så mycket, ni är lite för söta. Typ bäst i test? Miss uuuuu

2011-02-14 @ 18:31:37
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0