Oskar, du.

"de bästa månaderna i mitt liv.. är dem jag spenderat med dig"

Oskar sa detta för bara några minuter sen och det pirrade till i hela kroppen.
En alldeles för ovanlig känsla.

Jag har fått en rejäl del av kärleksförklaringar av killar i mitt snart 19åriga liv.
Det blev liksom en vana där ett tag. Usch vad hemskt att inte känna något pirr längre
tänkte jag. Men med Oskar pirrar det som aldrig för.

Jag tror jag aldrig känt sådan här kärlek förut. Oskar, det finns ingen som du.
Du är ett orginal.


Och detta firar vi med filmen Black swan.

Kommentarer
Postat av: oskar lord



Oh det var fint sagt o ja lovar jennie att kärleksförklaringarna från mig kommer fortsätta komma, ända tills du kanske blir så trött på dem och skriker ut: snälla snälla sluta. Men tills att den dagen eventuellt kommer så lovar jag att mata dig med så många förklaringar som möjligt över hur mycket du betyder för mig, för du betyder nämligen så oerhört mycket<3:-)

2011-02-13 @ 12:55:01
Postat av: oskar lord

PS: det förra inlägget skrevs för övrigt när du var arg på att jag snorade;-)

2011-02-13 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0