Fyraåttio


Jäh, how´s it hanging?

Jag insåg en sorglig sak idag. Hade sista "vanliga" körlektionen idag med Anders. 
Trots att den mannen är den mest skrämmande i världen så kommer jag sakna hans 
och mina dampstunder i den där bilen. Memories. 

Hursomhaver. Jag har insett de senaste dagarna att allt ordnar sig i slut ändan.
Jag kan t.om. matten nu. Tack my love Oskar. 

Jag saknar mina tjejor. Alla tjejor. Berga-galsen, PussiJonnan och t.o.m Nyströmska brudarna.
Ses ju aldrig längre. Jaja, jag är en i grabbgänget nu. Känns bra de med! Typ de tre vännerna och Jennie. Nu skrattar vi.

SARA! FOTA!!

Kommentarer
Postat av: M

vilken körskola kör du på? :)

2011-01-19 @ 17:50:19
Postat av: Jonna

saknar dig med, ses nästa vecka eller nåt?

2011-01-19 @ 18:08:16
URL: http://konk.webblogg.se/
Postat av: Jennie

M: På Lasses i hageby

2011-01-20 @ 00:00:08
URL: http://jennieskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0