567

Ujuj, stackars bloggen som inte skrivs i.
Har bättre för mig, sorry hun.

Ja jag ska väl ta och berätta om min väldigt braiga valborg. Ofta "braiga"..
Nä men jag är glad att jag har vänner som man inte behöver göra något
speciellt med för att ha kul. Som igår när gud verkligen var emot oss. Ofta "gud"?
Vi satt under ett litet tak i folkparken, på en bänk, med en massa mat, brevid hela tjocka grekiska släkten, under ett skyfall. Och jag kan nog säga att det var en av de stunderna som jag kommer minnas föralltid. Tack ni fina.

Där satt vi X antal timmar, innan vi trappade iväg till Svea där jag och Felicia kände oss..inte inpassande? Vi var liksom outsiders bland alla rockers. Fejnt.

Kvällen slutade med en välbehövd korv och somna på Daniel på bussen hem.

Okej, blider ifrån igår står Sara för. Kommer snart antar jag! Men jag hitta en bild.
Världens konstigaste fjortisbild på mig. Och jag kan erkänna att stunden
när bilden togs är lite studdig, så jag skyller på det. Det var fint att träffa Vick iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0