609


Hejhej, jag vet att ni få som faktiskt kikar in på min blogg kanske börjar bli lite
trötta på bilderna av min bebiskatt. Men jag gillar inte att bara skriva och
inte lägga upp en bild. Ser naket ut! (och jag har inga roliga bilder att visa så min
bebis får bli offer för min superberba mobilkamera)

Ja, förövrigt jobbar jag rätt mycket. *gnider mina fingrar*
Nästa vecka är också späckat med annat än jobb. Anna, snart sitter vi där.

Jag och O börjar bli duktiga på att rör på oss, tro det eller ej. Måste försöka vila rygg/axel/nacke-
partiet då jag fått såkallad "tjurnacke" av kassajobbet! Kiropraktorn kanske också
kan rätt till de. Får se, får se!

Kommentarer
Postat av: Anna

S A K N A R D I G!!!!!!!

2011-09-04 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0